מומחית ליישור שיניים

תוכן עניינים

כיצד מוצאים מומחית ליישור שיניים? 

כידוע, לא מעט ילדים, בני נוער וכן מבוגרים, צריכים לעבור טיפול יישור שיניים. במילים אחרות הם צריכים לעבור דרך מומחה לשיקום הפה שיבנה להם תוכנית מתאימה על מנת שיוכלו ליהנות מטיפול יישור שיניים וכן טיפולים נוספים, בין אם זה בשביל לסדר את השיניים מבחינה אסתטית ומבחינות אחרות.

אנחנו יכולים למצוא כיום לא מעט מקומות בהם אפשר למצוא מומחית ליישור שיניים וכן מומחה לשיקום הפה. אנחנו מדברים על מרכזים רפואיים שמתעסקים בטיפולים שונים כולל טיפולי שיניים מגוונים, מרפאות שיניים פרטיות וכן במרפאות של קופת חולים.

צריך לומר, בלא מעט מרפאות שיניים פרטיות, ישנו רופא שיניים שמתמחה בטיפולים מסוגים שונים, אך ברגע שצריך לבצע טיפול מסוים הוא מפנה את המטופל למומחים שהוא מכיר, בין אם זה מומחה לטיפולי שורש, מומחית ליישור שיניים או כל מומחה בכל תחום אחר רלוונטי לאופי הטיפול.

כאמור, יש מגוון רחב של מקומות בהם ניתן למצוא מומחים בתחומים מגוונים של טיפולי שיניים. החוכמה היא לדעת כיצד למצוא את האנשים שיכולים להתאים ועוד בעלויות שאנחנו נוכל לעמוד בהם.

דבר ראשון שאנחנו צריכים לוודא, שהמומחה או המומחית יכולים לטפל בנו, במובן הזה שהם מטפלים במטופלים בני גילנו. ישנם מומחים אשר מתמחים בטיפולים לילדים או למבוגרים, זה נכון לגבי יישור שיניים וזה נכון לגבי טיפולים אחרים. לכן אם אנחנו זקוקים, למשל, לביצוע טיפול כתרים לשיניים, עלינו לדעת שהרופא אליו אנחנו פונים אכן מטפל במטופלים בגילנו ואנחנו לא פונים בטעות למישהו שמטפל רק במטופלים צעירים או מבוגרים מאיתנו.

דבר שני שאנחנו צריכים לוודא זה, שהם יכולים לטפל בנו מבחינת לוח זמנים. מומחית ליישור שיניים אמורה להציע לנו תוכנית טיפול, מדובר בטיפול ארוך וממושך, חשוב שהיא תוכל להקדיש את זמנה לביצוע התוכנית מהתחלה עד הסוף, ולא תאלץ לשלוח אותנו למטופלים אחרים, שכן זה יכול להיות בעיה ולפגוע באיכות הטיפול.

דבר שלישי, עלינו לבחון מה העלויות של הטיפול, ומה הן כוללות. צריך לזכור, כל טיפול אצל מומחה לשיקום פה או מומחה לטיפולי שורש וכן בטיפולים אחרים, כולל מגוון רחב של דברים שנלווים לטיפול בפועל. עלינו לוודא שהעלויות כוללות את כל הדברים הנ”ל ואין עליהם תשלום נוסף.

יישור שיניים עם סמכים נסתרים מהעין

בשנים האחרונות חלה התקדמות מרשימה בתחום רפואת השיניים, לרבות בתחום יישור השיניים. ד”ר שרי שטיימן, מומחית ליישור שיניים, מציעה שיטות חדשניות ומתקדמות על מנת להקל על מטופליה והיא מציעה שיטות של יישור שיניים פנימי באמצעות סמכים שקופים או סמכים פנימיים המותקנים בצד הפנימי של השן ולכן הם נסתרים מהעין. 

ישנם בני נוער ומבוגרים אשר מתביישים להציג שיניים עם סמכים ולכן שיטות אלה מתאימות להם. כדאי לדעת כי כבר לאחר מספר חודשים ניתן לראות שינוי משמעותי והמטופל יכול לחייך בפה מלא וללא חשש, תרומה חשובה לאיכות חייו ושיפור הדימוי העצמי.

בנוסף קיימות שיטות נוספות ליישור שיניים שקוף כאשר המובילה שביניהן היא שיטת אינויזליין.

המלצות מלקוחותינו

נושאים נוספים

אורטודנט

אורטודנט הוא המומחה המוביל בתחום יישור השיניים והלסתות, רופא שקיבל את ההכשרה המעמיקה והיסודית ביותר בכל הקשור ליישור שיניים ולסתות, הוא בעל הידע הנרחב ביותר

קרא עוד »

יישור שיניים

תחום רפואת השיניים עובר שינויים רבים בשנים האחרונות, וגם התחום של יישור שיניים זוכה לעדנה ולהתקדמות מרשימה. כיום ניתן למצוא טיפולים מתקדמים וחדשניים יותר כמו

קרא עוד »

טיפול שיניים

טיפולי שיניים, לחיות עם חיוך מלא ביטחון. כשמדובר בטיפולי שיניים חשיבותם והשפעתם על איכות החיים שלנו היא קריטית. שיניים בריאות ומטופלות הן לא רק מראה

קרא עוד »

ישור שיניים בשיטת דיימון

תוכן עניינים במרפאת השיניים של ד”ר שרי שטיימן, אחת המובילות בתחומה, תוכלו להזמין טיפול ישור שיניים בשיטת דיימון. ד”ר שטיימן היא אורתודנטית מקצועית ועתירת ניסיון

קרא עוד »
לתיאום בדיקה וייעוץ עם מומחה
קבעו תור עכשיו
התחילו שיחת ווטסאפ
צריכים עזרה ?
שלום :)
נשמח לעזור גם בווטסאפ